jueves, 15 de mayo de 2008

Iepa!

Lehenengo eta behin aurkezpenak izaten dira, ezta? Ba hemen doa nire blogarena.

Egia esanda, lehen kide batzuei entzuten nienean blog bat zeukatela ez nion zentzu handirik topatzen. Baine denbora aurrera joan ahala "gusanilloa" sartu zait gorputzean eta proba egitea erabaki dut.

Erabaki hortan, lagun batzuetaz gutxi jakiteak, nire lehengusuaren berri izatea blogaren bidez, nire ideiak plazaratzeko lekutxoa izatea eta lagun askoren "txapak" agoantzea jeje garrantzitsu izan dira.

Ni neu..." txokoan esan bezala, hemen ez dira faltako nire hondartzarik kuttunena, lagunak, familia, EGI eta hainbat komeria...


Momentuz hau da nire interneteko abenturaren hasiera. Denborarekin ikusiko dugu zelan doan eta sarreraren bat sartzen dodan... Bitartean, harek esaten zuen bezala Carpe Diem!

Laister arte!

Eider

No hay comentarios:

 

Ikusi makusi